PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN
600–700 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
700–745 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.
745–800 Przygotowanie do śniadania.
800–830 Śniadanie.
830–930 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
930–1045 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
1045–1100 Przygotowanie do obiadu.
1100–1130 Obiad.
1130–1330 Leżakowanie.
1330–1400 Przygotowanie do podwieczorku.
1400–1430 Podwieczorek.
1430–1700 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej lub czytanych książek. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN
600–700 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
700–745 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne.
745–800 Przygotowanie do śniadania.
800–830 Śniadanie.
830–930 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
930–1045 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.
1045–1100 Przygotowanie do obiadu.
1100–1130 Obiad.
1130–1145 Ćwiczenia relaksacyjne.
1145–1315 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie książek czytanych przez nauczyciela. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
1315–1330 Przygotowanie do podwieczorku.
1330–1400 Podwieczorek.
1400–1700 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.