Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu Publicznym Nr 22 w Radomiu

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH
PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN

600–700          Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
700–745          Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę. Indywidualna pomoc                          wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.
745–800          Przygotowanie do śniadania.
800–830          Śniadanie.
830–930          Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
930–1045         Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
1045–1100        Przygotowanie do obiadu.
1100–1130        Obiad.
1130–1330      Leżakowanie.
1330–1400      Przygotowanie do podwieczorku.
1400–1430      Podwieczorek.
1430–1700       Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej                                lub czytanych książek. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI STARSZYCH
PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN

600–700         Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
700–745         Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę. Indywidualna pomoc                           wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne.
745–800         Przygotowanie do śniadania.
800–830         Śniadanie.
830–930         Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
930–1045       Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.
1045–1100     Przygotowanie do obiadu.
1100–1130       Obiad.
1130–1145     Ćwiczenia relaksacyjne.
1145–1315     Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie książek czytanych przez nauczyciela. Zabawy                       dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
1315–1330     Przygotowanie do podwieczorku.
1330–1400     Podwieczorek.
1400–1700     Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Zabawy                       dowolne według zainteresowań dzieci.